Agilitec service
Service
Service AgilitecBij Agilitec tref je één aanspreekpunt voor zowel het MyPlantFloor product, als de implementatie, training en support. Praktijkervaringen bij de implementatie van onze producten vloeien meteen terug in de productontwikkeling. Een continu verbeterproces dat ertoe heeft geleid dat onze oplossingen door onze klanten bestempeld worden als beste in hun soort.
Software-as-a-Service van Agilitec B.V.
Training
Agilitec biedt klanten trainingen op locatie en klassikaal.
Advies
Agilitec richt zich op de ontwikkeling en verkoop van softwareproducten die een bijdrage leveren om produktiebedrijven efficiënter te maken, zodat ze sneller kunnen inspelen op de veranderlijke marktvraag. Voor advies en ondersteuning op het gebied van continu verbeteren kunnen wij je in contact brengen met gerenomeerde consultants.
Implementatie
Agilitec verzorgt de inrichting configuratie zodat je er direct mee aan de slag kunt. Dankzij de duidelijke administratortools kun je het daarna zelf gemakkelijk onderhouden.
Support
Elke opmerking, klacht of vraag van een klant is waardevolle informatie om onze producten voortdurend te verbeteren. Een zorgvuldige verwerking en afhandeling van deze terugkoppeling wordt gegarandeerd door het Online Meldsysteem. Klanten van Agilitec hebben rechtstreeks toegang tot dit systeem om elke vorm van terugkoppeling aan te kunnen melden of om in de rubriek veelgestelde vragen te zoeken naar een antwoord op een vraag. Gewoon bellen kan natuurlijk ook.
Klik hier om naar het Online Meldsysteem te gaan.